Cuma, Aralık 02, 2005

Kusura bakma Paşam , kapattık

İlkokul çağlarındayken ben , şehirlerarası yolların dağ benzeri yüksek yerlerinde "Tırmanma Şeridi" diye bir tabelanın varlığını hatırlıyorum.Hala da vardır herhalde.Ama ben bir türlü tam olarak netleştiremedim anlamını zihnimde.Bir de "Rakım" vardı -bu çözemediğim kelimeler arşivinde-.Yıllar sonra düşündüm de ; İzmir-Ankara yolu üzerinde "Belkahve" diye bir yer var.Yukarıdaki kelimeleri barındıracak yükseklikte aynı zamanda.Türk ordusu Kurtuluş Savaşı'nda İzmir'e girerken Atatürk dürbünüyle(Bkz.foto) orduyu burdan yönetmiş.Şimdi restoranlar falan var anıtın etrafında.Acaba şöyle bir diyalog yaşanmış mıdır? Atatürk : İsmet! nerde kaldı benim "Rakım"?

Yunan müziğinin usta isimlerinden Antonis Remos'un zeybek formundaki bi şarkısı.

Ego Yenithika Aetos

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Ismet pasadan istemese bile, mutlaka bir tek atmistir, girmeden son vatan topragina.

4:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home