Pazartesi, Aralık 19, 2005

Şikayetinizi bana,memnuniyetinizi dostlarınıza bi zahmet


Bu adamı ilk dinlediğimde tüylerim ürperdi.İçim bir fena oldu.Gerçi o bir reklam müziği idi ve reklam da adamın içine oturan cinsten bir şeydi.Kimisi reklama duygu sömürüsü dedi ,kimisi pazarlama stratejisinin doğru bir halkası ,ben ve benim gibiler de "Ulan böyle de Harmandalı çalınmaz ki arkadaş"dedi.Müzikle biraz daha fazla ilgili olan kesim bu işin arkasını bırakmadı.Sonunda bu akıllara zarar müziğin "Laço Tayfa" adlı rahatsız müzisyenler topluluğunun eseri olduğu ortaya çıktı.Grubun beyni olan klarnet çalan arkadaş 5 yaşında eline aldığı klarneti şu anda içinde bulunduğu 29 yaşına kadar hiç bırakmamış.

11 yaşında kendine bir hedef belirliyor ve Kibariye ile Muazzez Abacı'nın arkasında çaldığında kendisinin artık "olmuş" bir müzisyen olacağını düşünüyor.İki sene sonra dünyası yıkılıyor çünkü 13 yaşında iki şarkıcının da arkasında çalarken buluyor kendisini.Artık kendine hedef koymamaya karar verir.Bugüne kadar bir çok şarkıcının arkasında ve albümünde çalmasının dışında kurucusu olduğu Laço Tayfa 2,5 albüm yayınladı.Ve geçtiğimiz Eylül ayında ilk solo albümü yayınlandı.İşte o albümün ilk İzmir konserinde Cuma akşamı buradaydı.Ne mekanın kalabalık ve havasız olması ne de ses düzenindeki aksaklıklar onu yıldırmadı.Mükemmel müzisyen arkadaşlarıyla herkesi büyüleyip evine gönderdi.

Dünya gözüyle onu canlı izlemeden hadi olmadı TV'de ya da videosunu izlemeden hadi o da olmadı bir kaset ,CD vb'den dinlemeden göçüp gitmek gerçekten çok yazık olur.Kimileri "Klarnet mi? hıh hiç tarzım değil diyebiliyor başta ama sonra mürid olanlar da az değil.Yani 60 yaşındaki babamın Bedia Akartürk'ten sonra birini böyle hayranlıkla izlemesi bile onun ne kadar geniş kitlelere müzik yaptığının bir kanıtı benim için.

Olur da "Yaa bu kadar anlattın merak ettim şimdi ,yok mu bu adamın bir web adresi?
Var

Bir de albümdeki tek bestesi "Çığ" var ki ..

3 Comments:

Blogger rebetika said...

ozo ilk yazımda vermiştim onun linkini

3:58 ÖS  
Blogger beton said...

güzel olmus levodimou:) ben dört zeybegi seviyorum...

4:30 ÖÖ  
Blogger ycurl said...

Ben de bu albumu dinledigimde tuylerim urperdi ozellikle bulbulum altin kafeste parcasinda. Keske canli dinleme sansim da olabilse.

1:13 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home