Cumartesi, Aralık 31, 2005

Ne title'ı lan saat 4 olmuş(tr saatiyle)

Hayatta sadece az da olsa müzikten anladığımı düşünüyorum.Birkaç fotoğraf eşliğinde anamın-babamın doğduğu toprakları görün istedim.Orada (Balkanların ortası) hala Türkçe konuşulduğunu ve bir şekilde bir şeylerin(ben Osmanlı ruhu diyorum bu şeylere , siz başka bir şey derseniz ona da saygı duyarım) devam ettiğini bilin istedim.Belki merakınızı celbeder de araştırırsınız nasıl bir coğrafya olduğunu diye hayal ettim.Altına da hani sağlam , duyguları oynatacak , merakı tetikleyecek bir parça döşedim.Klarnet hayatımı değiştirdi ben de onun yardımıyla bir şeyleri değiştiririm diye de düşünmüş olabilirim.Sadede gideceğim yok o gelsin bari.Benim "resimli fotoğraf albümcüğü denemesi" bilmeden-istemeden amacını aştı hatta kaderi yolundan şaştı(öyle diil deme ööle ööle.)Ne desem havada kalacak ve bu hiç havadar olmayacak..

Not:Ozo bu yazıya yorum yazmazsan sevinirim.

Notn't:Blogdan blogçuya seslenmek , kulaktan kulağa oynamak gibi bir şey geliyor bana.Günlükçü blogcular kendilerine blogforum diye bir site kursalar ya.Ben de aynı duruma düştüğümün farkındayım , tekrarında şeriatin kestiği parmağımı yerine diktirmeyeceğimi taahhüd ederim.

1 Comments:

Blogger Donna Quijote said...

rebetika, komunite.com var, blogarsi diye nur topu gibi bir mail grubu var, mail adresleri var, sec begen al.

4:51 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home