Cuma, Ocak 20, 2006

Dünyayı Kurtaran Adam (Episode 1)

Gece geç saatlere kadar uyanık oluyorum.Eskiden bir film,tartışma programı ya da bir belgesele takılıp kalıyordum ama bilgisayar sahibi olduğumdan beri internete takılıp kalıyorum.İşte bu gecelerde insanlık haliyle ağzım kuruyor.Odayı paylaştığım,aynı anne-babadan olduğumuz insanın yatağı ile benim yatağım bir birine paralel,televizyona dik halde konumlanmış durumda. Sürahi ve bardak da bu iki yatağın arasındaki masanın üstünde.Gecenin o kör saatinde su bardakla buluşunca inanılmaz şekilde yükses bir ses çıkıyor ortaya.O kadar ki yan yatakta uyuyan insan uyanmasın diye ne yapacağımı şaşırıyorum.Ben her ne kadar bardağı,bira koyarken köpürmesin diye tutulan şekilde yaklaşık 30 derecelik açıyla eğik şekilde tutsam da nafile.

Bunun üzerine düşünmeye başladım.Akışkan sıvının sert bir cisme ya da zemine belli bir hızdaki teması ses çıkması için yeterli bir sebepti.Doğa kanunuydu bir yerde.Ama öyle bir çağdayız ki adamlar koyun klonlamış,yakında “Bakınız babasız çocuk da oluyor” diyecekler.Bu neden olmasın dedim kendi kendime.Ama sonra düşündüm ve bilim dünyasının bu işle uğraşmasına gönlüm el vermedi.

Şimdilik ne yaparsam yapayım,"su" illa ki solosunu atacak orada –bir müzisyen edasıyla- ve her defasında bana Ortaçgil’i hatırlatarak hafif bir tebessümle içimden “Bu Su Hiç Durmaz” dedirtecek.


P.eS. : Gün bugündür ki doğumgünümdür.aslında sevmem doğumgünü muhabbetlerini ama siz okuyucularımla paylaşmak istedim.Beni sizler var ettiniz ama ben sizi unutmadım,arada halkın arasına karışmak için dolmuşa biniyorum hatta bazen sokakta bile yürüyorum:)

P.PeS. : Bir de doğum tarihimi ay takvimi diğer deyişle hicri takvime göre hesaplayıp bundan sonra ramazan ve kurban bayramı gibi her miladi senede bir 10 gün geri alarak eda edeceğim doğum günümü.Böylelikle yazın doğum günü yaşamak nasılmış onu da tatma imkanım olacak.

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Dogumgunun kutlu olsun diyeyim, hersey gonlunce olsun bir de.

10:00 ÖÖ  
Blogger beton said...

vay dünyaya bir efe daha katilmis bugün ebn klarnetcisinden.

1:25 ÖS  
Blogger ycurl said...

Dogumgunun kutlu ve mutlu olsun!

8:59 ÖS  
Blogger Donna Quijote said...

gönlünce yasayacagin nice nice yillara!

4:05 ÖÖ  
Blogger rebetika said...

Hep birlikte;yazı,fotoğraf ve videolarınızla nice yıllara inşallah.

3:31 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home